Ovdje se članovi mogu predstaviti i reći nešto o sebi ako žele.
Predstavite se
-
-
Ja sam opominjač.
Ja te opominjem istinom.Tvoje je:
ili
prihvatiti istinu i spasiti se
ili
ne – i ostati u mraku neistinite dogme.Ali – ja sam svoj posao obavio.
A ti ćeš se se iznenaditi na drugi uskrs!
Ali – tada se neš moč više popraviti!Reči ćeš – Pa nisam znao!
Ali – ja sam te opomenuo i znao si za opomenu! -
Ja sam sektaš amater.
-
Sionski, veteran dosadašnjih hrišćanskih foruma..
Sva slava pripada našem Gospodu Isusu Hristu u vek i vekove. Amin
-
Pozdrav Sionski, dobro nam došao.
-
Sionski, veteran dosadašnjih hrišćanskih foruma..Sva slava pripada našem Gospodu Isusu Hristu u vek i vekove. Amin
Svako dobro novom članu sionskom, nadam se da ćemo raspravljati u miru i ljubavi. -
Pozdrav svima,
neki me znaju sa drugog foruma pod nickom Khulus... Nikakav problem ako me i pogrešno oslovite. -
Dobro nam došao.
-
קרא [size=36]Shahen lux[/SIZE]
-
Pozdrav svima na forumu
Ovo je prvi put da sudjeljujem na nekom forumu. -
Pozdrav svima na forumu
Ovo je prvi put da sudjeljujem na nekom forumu.
Pozdrav biblijska kršćanka, nadamo se da ćeš se ugodno osjećati na forumu, i da ćeš s nama podijeliti tvoja iskustva s Bogom בְרִית -
Pozdrav svima na forumu
Ovo je prvi put da sudjeljujem na nekom forumu.
Dobrodosla i od mene i odmah ti moram primetiti da ti je nick zaista reprezentativan - ides direktno "u centar"!!!
...pa evo i mene u tom stilu - jel nam mozes ukratkom pojasniti u cemu se sastoji tvoja vera i zasto uopste smatras da je to zaista Bibliska vera ili jos preciznije , zasto je to zaista Biblisko hriscanstvo ? -
Hvala na pozdravima.
Ja vjerujemo da u kršćanstvu moramo imati izvor autoriteta, nešto po čemu se mjeri sve drugo i mi vjerujemo da nam je Isus dao taj izvor- svoju Riječ. U pisanom Riječi- 2 Tim3:15-16 posjeća Timoteja da poznaje Pisma od malena koja te čine mudrim za spasenje po vjeri.